Saturday, March 26, 2016

Happy (Blue Fern Studios)

Bonjour,

Voici ma troisième création pour Blue Fern Studios ce mois-ci.

Hi, 

Here is my third layout for Blue Fern Studios this month. 

Happy


Ma page utilise le très beau papier West Plaza de la collection Courtship Lane. J'ai choisi mes couleurs en observant le motif imprimé sur l'arrière-plan du papier.

My last layout uses the beautiful West Plaza paper. I chose the colors of my layout based on the damask pattern of the paper.


J'ai utilisé les étampes de l'ensemble Garden Frolic pour ajouter de la texture à mon fond. 

I used the Garden Frolic stamp set to stamp randomly on my background.


Pour encadrer mon image, j'ai utilisé les deux pièces de l'ensemble Celebration Hearts que j'ai embossées avec la poudre à embosser Imagine Ink Snow. J'ai construit mes agencements de fleurs autour de ces deux pièces. 

To frame my picture, I used the Celebration Hearts, which I embossed with Imagine Ink Snow embossing powder. I built my flower clusters around them.


Mon titre provient du The Optimist Word Set. Je l'ai embossé avec de la poudre à embosser Imagine Ink Lilac et je l'ai collé par-dessus mes embellissements. 

My title piece, from The Optimist Word Set, was embossed with Imagine Ink Lilac embossing powder and glued over my embellishments.

Bonne journée.
Have a nice day.

1 comment:

  1. Wow! This is a fabulous LO. Beautiful colors and texture.

    ReplyDelete