Tuesday, January 12, 2016

Dream (Shimmerz Paints)

Bonjour,

Je vous présente aujourd'hui ma première création pour Shimmerz Paints de l'année 2016. Il me semble que dernièrement, j'ai fait beaucoup de créations dans les teintes de rose et de mauve, alors j'ai eu envie de faire différent. Voici donc ce que j'ai créé.


Hi,

I'm sharing today my first creation for Shimmerz Paints for 2016. Lately, I seem to create mostly in pink and purple, so I wanted to make something a bit different. Here is what I came up with.


Sur mon fond préalablement enduit de gesso clair, j'ai utilisé deux masques avec du modeling paste. Pour faire ressortir cette texture, j'ai utilisé trois couleurs de mists: Vibez Glorious Day, Coloringz Keep Palm et Coloringz Don't Be Suede.

On my background covered with clear gesso, I used two stencils with modeling paste. To make this texture stand out, I used three colors: Glorious Day Vibez, Keep Palm and Don't Be Suede Coloringz. 


J'ai utilisé les même trois couleurs pour faire des gouttelettes autour de mes arrangements. 
I used the same three colors to make some drops around my clusters.



Il ne restait plus qu'à embellir.
All was left was the embellishments.



2 comments:

  1. Gorgeous page and design, Karine! I really like the colors you selected, as well as the flowers and embellies - they show so nicely against the paper.

    ReplyDelete
  2. Wonderful page! Love your 'new' colour combo!
    The yellow makes everything just pop!"

    ReplyDelete