Tuesday, September 1, 2015

Art (Scrapbook Laurentides)

Bonjour,
Hi,

Ce mois-ci, je suis responsable du défi mixed media, sur le forum de Scrapbook Laurentides. J'ai donc eu envie de faire un canevas pour ma nouvelle scraproom. J'ai été fortement inspirée par une page d'Athanasia Papantoniou dont vous trouverez le blog ici.

This month, I'm responsible of the mixed media challenge on Scrapbook Laurentides's forum. I decided to make a canevas for my new scraproom. I was inspired by a layout by Athanasia Papantoniou. You can find her blog here.


Des détails:
Some close-ups:




Et la vidéo que j'ai réalisée.
And the video I made.



Bonne journée.
Have a nice day.

4 comments:

  1. Oh! Wow! Mon couo de coeur! Tellement beau!😍

    ReplyDelete
  2. Your canvas is very beautiful! Thank you so much for sharing your creative process - and I will be giving this a try, but on a smaller scale! Again, gorgeous!

    ReplyDelete
  3. wow wow wow je l'adore ton canvas est vraiment superbe

    ReplyDelete
  4. Wow! That's beautiful! J'aime beaucoup!!!

    ReplyDelete